جراحی جلو آوردن چانه

توسط اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۶ مقالات بدون نظر

جراحی جلو آوردن چانه

جراحی جلو آوردن چانه از جمله جراحی های زیبایی است که اثر فوق العاده ای بر جذابیت چهره گذاشته و وضعیت صورت را به بهترین شکل دگرگون می سازد یک چانه عقب رفته و تورفته به طرز شگفت آوری از جلوه اجزای اصلی صورت می کاهد و زیبایی را از ظاهر فرد سلب می کند . عقب ماندن و تورفتگی چانه موجب ارائه چهره ای با حالت ترسو ، ضعیف و غیرقابل اعتماد می شود و از طرفی درمان اصلاح آن نتایج ایده آلی به همراه می آورد .

جراحی-جلو-آوردن-چانه

نتایج مثبت جراحی :

تا قبل از جراحی جلو آوردن چانه اطرافیان متوجه زیبایی های چهره شما نمی شدند ولی پس از این عمل ابعاد نهفته و پنهان زیبایی شما بر دیگران آشکار می شود . کمترین اثر مثبت جراحی جلو آوردن چانه ، افزایش اعتماد به نفس و بهبود روابط اجتماعی در افراد است . برای اشخاصی که درگیر عقب رفتگی چانه هستند و یا اصطلاحا چانه ضعیفی دارند ، جراحی پروتز چانه پیشنهاد می شود لازم به ذکر است که برای موفقیت این تکنیک زیبایی ، تبحر و ظرافت و تجربه جراح حرف اول را می زند چرا که ابعاد جزئی پروتز و جایگاه قرارگیری دقیق آن ، نتایج جراحی را تحت تاثیر قرار می دهد .

چگونگی جراحی جلو آوردن چانه :

این جراحی را می توان به شکل جداگانه و یا به همراه باقی روش های جراحی فک ترتیب داد . در این روش جراحی از بیهوشی عمومی کمک گرفته شده و پس از آماده شدن بیمار ، برش بسیار کوچکی در داخل دهان اعمال می شود گاهی نیز برای پیشگیری از عفونت زخم و التهاب جراحت ، آن برش در ناحیه زیرین چانه و به ابعاد بسیار ریز ایجاد خواهد شد . سپس پروتزی که از قبل امکان سنجی شده ، در لایه های زیرین پوست جای می گیرد . جایگذاری و فیکس کردن پروتز نیز تکنیک های تخصصی ویژه ای را می طلبد که تا طولانی مدت در جای خود ثابت بماند و تغییر موقعیت ندهد . معمولا زمان انجام این عمل ۳۰ دقیقه بوده و پس از اتمام آن ، از چسب های ضد حساسیت بهره گرفته می شود که نیازی به عوض کردن ندارند . همچنین در خصوص این جراحی باید خاطر نشان کرد که اگر برش جراحی در داخل دهان باشد ، نیازی به کشیدن بخیه ها نیست و اثر جراحت در چهره بیمار به چشم نمی خورد ولی عیب این روش در امکان بروز قارچ ها و عفونت های زخمی به علت مرطوب بودن محیط دهان است .

با تشکر، مدیریت سایت دکتر علیرضا حلاج ، جراح زیبایی بینی و صورت .